Tänään päästiin näyttämään varsinaiset "taidot". (jos niitä edes on...)
Mutta siis, päätimme leipoa muffinsseja kuorrutuksella ja ilman... ;D
Nämä saimme aikan:

Kiitos!
Jatkamme ensi viikolla, mikäli muutoksia ei tule!
Ihanaa loppu kevättä kaikille!!! ;DDD
Kommentit