Tänään päästiin näyttämään varsinaiset "taidot". (jos niitä edes on...)


Mutta siis, päätimme leipoa muffinsseja kuorrutuksella ja ilman... ;D


Nämä saimme aikan: 

 

 

Kiitos!


Jatkamme ensi viikolla, mikäli muutoksia ei tule!


Ihanaa loppu kevättä kaikille!!! ;DDD